مخزن دستمال کاغذی

مخزن های دستمال کاغذی

در این  قسمت قصد داریم تا در رابطه با انواع مخزن ها و کاربرد آنها  با شما عزیزان صحبت کنیم.  مخزنهای دستمال کاغذی از جمله کاربردی ترین وسیله ها در منزل و ادارات هستند چون علاوه بر اینکه مانع از آلوده شدن دستمال های کاغذی و حوله ای می شوند بلکه با ایجاد نظم و جلوگیری از بهم ریختگی دستمال ها به زیبایی محیط منجر می شوند که این مساله باعث شده است که در هر منزل و اداره ای حداقل یک مخزن دستمال موجود باشد. از جمله مخزنهای دستمال می توان به مخزن h1 اشاره کرد که این دستگاه از مخزن بزرگی برخوردار است که شما می توانید به راحتی با قرار دادن دستمال های کاغذی فله ای از بهم ریختگی و آلودگی آنها جلوگیری نمائید.

مخزن دستمال H1 به علت سبک بودن به راحتی قابل نصب به دیوار می باشد. و شما به راحتی می توانید تعداد دستمال هایموجود در مخزن را مشاهده نمائید. از مشخصه های بارز این مخزن ستمال کاغذی می توان به برخورداری آن از قفل اشاره کرد که در دو مدل کلیدی و فشاری می باشد. و مانع از دسترسی افرادی می باشد که مسئول نیستند. شما می توانید این دستگاه مخزن و دستمال کاغذی H1 را در رنگبندی های متنوع و متناسب با سلیقه خود خریداری نمائید. سایر مخزنهای دستمال حوله ای و کاغذی از قسمت فروشگاه محصولات قابل مشاهده می باشد.

 

مخزن دستمال حوله ای
مخزن دستمال

مکان های مناسب جهت استفاده از مخزن دستمال کاغذی

از این مخزن دستمال کاغذی H1 می توانید در آزمایشگاه ها ، صنایع غذایی ، بیمارستان ، آشپزخانه های صنعتی ، اتاق های ایزوله ، درمانگاه و… استفاده نمائید. جنس مقاوم و قیمت مناسب این محصول موجب شده است تا به یک محصول کاربردی و مناسب تبدیل شده است. اطلاعات تکمیلی  و قیمت مخزن H1 از قسمت محصولات و یا پیج اینستاگرام قابل مشاهده می باشد.

فروشگاه آنلاین اینترنتی تجهیزات نظافتی و بهداشتی وست کالا عرضه کننده تجهیزات نظافتی ، بهداشتی و صنعتی مانند مخزن دستمال بزرگ ، کوچک ، Brasiana مشکی ، جا دستمال کوچک و بزرگ Brasiana نسکافه ای ، مخزن دستمال سفره n1، مخزن دستمال t1 ،  جا دستمال رولی تکسان ، جا دستمال رولی گرد تکسان ، مخزن دستمال رومیزی استیل f2 ، مخزن دستمال کاغذی m60 مدل 1560،مخزن دستمال و سطل زباله توکار مدل mt22 ، جا دستمال رول استیل کوچک johnsoh، تمیز کننده کفش ، انواع جاروبرقی های صنعتی و نیمه صنعتی ، مخزن کاور کفش ، کاور یکبار مصرف کفش ، تی شوی صنعتی و تی شوی خانگی ، کف شوی و پولیشر ، دستگاه واکس ، مبل شوی و زمین شوی و…. محصولات می باشد.

  • احسان یوسفی
  • بهمن 25, 1399
  • 254 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!
وست کالا